Blogia
EcoTurismo

6.3.0 ver nya hack bluestacks McPlay™ enheter ipod verifierad webbplats

↓↓↓↓↓↓↓

https://firstgamehack.com/game-634672279.html

⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆

 

 


Språk: engelska
Mina barn gillar att spela den här appen på sina iPads och på min telefon. Det är en bra app och allt, men jag gav det 4 stjärnor eftersom animeringen är lite (lite) hakig. När jag och mina barn var ute på McDonald och fick en ny leksak. Jag tog min telefon ut så att de kunde skanna den, och min dotter gjorde och spelade på det lite. Sedan gigglade hon och agerade dumt och skannade sin fot. (Har ingen aning om varför hon skannat sin fot). Sedan på appen fick hon ett gratis digitalt instrument på låt oss vara musiker. Hon fortsatte att skanna slumpmässiga saker tills hon låste upp ALLA !! Det här visar inte mina barn hur man ska vara bra vuxna när de är äldre! Jag använder den här appen för att lära dem att de måste hjälpa till att tjäna pengar för att köpa mat (McDonald's) och sedan leken de får är lite pengar, de lägger den in i banken (den här appen) och får saker att köpa (vi kan vara musiker instrument). Jag vet att jag kan ta den här appen för allvarligt, men jag använder den för att göra dem tilltänkta vuxna. Snälla fixa det här, jag är en orolig förälder!
Genre: Pussel
version Anmärkningar: Se till att du UPPDATERAR APPEN för de senaste tecknen och erfarenheterna som besöker Happy Meal
2317 recension
Författare: McDonald's Corporation
462,41 megabyte

0 comentarios